Oferta de munca in Munchen

Pentru ca foarte multa lume ajunge pe blog cautand informatii despre joburi in Germania si pentru ca deseori primesc mesaje sau emailuri referitoare la acest subiect mai mult decat arzator pentru orice nou-venit in Germania, am decis sa postez aceasta oferta de munca in Munchen.

Un amic de-al meu are un business pe care si-ar dori sa-l extinda, de aceea cauta noi colaboratori in domeniul vânzări/ relații cu clienții. Iata despre ce este vorba: 


Descrierea jobului:
prospectare clienți, abordare, ofertare, încheierea contractelor;
managementul portofoliului propriu, menținerea relației pe termen lung cu clienții și cu echipele executive;
atribuții administrative minime;
program flexibil și independent.

Cerințe: 
persoană agreabilă, prezentabilă, deschisă;
disponibilitate pentru program flexibil;
limba germană nivel mediu-avansat;
abilități de comunicare și relaționare, spirit îndrăzneț;
capacitate de lucru independent și în echipă;
permis de conducere;
autoturismul propriu se consideră un avantaj;
domiciliu stabil in Munchen sau imprejurimi.

Se oferă:
contract de colaborare stabil și confortabil financiar, pe termen lung;
logistică pentru deplasare și comunicare după perioada de probă.

In cazul in care va considerati potriviti si va tenteaza aceasta oferta, va rog sa-mi trimiteti CV-ul pe email (il gasiti la datele mele de contact). Daca aveti intrebari, lasati un comentariu la acest articol si va raspund cu drag.

Bafta multa!!!

Comentarii

  1. in domeniul amenajari interioare sau altceva,un job , pentru barbati nu aveti ?

    RăspundețiȘtergere
  2. un job pentru barbati ?am lucrat in heidelberg ,amenajari interioare ,dar acum am ramas fara job ,ma intereseaza un job de orice natura nu sunt pretentios ,va multumesc !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si acesta este un job pentru barbati :) Nu am specificat nicaieri ca se cauta persoane doar de sex feminin :)

      Din pacate acesta este singurul job despre care va pot informa momentan.

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Ai ceva de comentat? Atunci fa-o! :)

Postări populare de pe acest blog

La munca in Germania (1)

3, 2, 1

[Guest post] Germania, mit și realitate (1)